Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Aangezien er regelmatig vragen komen over het afmelden willen we hieronder nog even de belangrijkste zaken zoals die zijn vastgesteld op de Algemene Ledenvergadering vermelden.

 

Tekst Huishoudelijk Reglement NTC ’72 d.d. 24 maart 2024:
Artikel 9: Het lidmaatschap van de vereniging eindigt:
b. door schriftelijk opzegging door het lid aan de secretaris van het bestuur (zie artikel 10).

Artikel 10: Het lidmaatschap van NTC’72 dient schriftelijk beëindigd te worden. Dit is mogelijk met een brief of e-mail (secretariaat@ntc72.nl).aan de secretaris van het bestuur. De afmelding moet geschieden vóór 1 december van het lopende jaar. Zonder opzegging wordt het lidmaatschap automatisch verlengd. In geval van opzegging vindt er geen restitutie van de contributie voor het lopende verenigingsjaar plaats.

Artikel 11: Bij opzeggen na 1 december blijft het lid de volledige contributie voor het volgende verenigingsjaar verschuldigd. Het lid ontvangt altijd een bevestiging. Zonder deze bevestiging is de opzegging niet rechtsgeldig. Leden zijn zelf verantwoordelijk om te controleren of opzeggingen goed zijn ontvangen.

De opzegging dient dus schriftelijk te geschieden en verzonden te worden aan de secretaris van het bestuur.

Bij voorkeur ontvangen wij de opzegging per mail op mailadres: secretariaat@ntc72.nl

Per post kan ook:

Secretaris NTC ’72
Achtkant 14
6031 HX Nederweert